gastrologwarszawa.pl

Pod tym adresem internetowym (gastrologwarszawa.pl) możemy za DARMO przygotować dla CIEBIE stronę, która zdobędzie Ci klientów.

Często zadawane pytania

1. Jakie domeny są do wynajęcia?

Wynajmowane strony WWW są dostępne pod tak zwanymi domenami generycznymi, czyli takimi, które składają się ze słów kluczowych, najczęściej wyszukiwanych przez użytkowników szukających usług lokalnych, np. ginekolog Poznań, lampy Lublin. Takie domeny znacznie łatwiej zapamiętać, a serwisy z takimi domenami są prostsze w pozycjonowaniu.


2. Nie widzę domeny dla swojej firmy? Jak możecie mi pomóc?

Powiedz nam, jaki jest główny profil Twojej działalności, a znajdziemy zapewne pasujący adres, zawierającą najlepsze frazy kluczowe. Po prostu napisz do nas!


3. Mam już swój serwis internetowy, po co mi kolejna strona?

W sieci od przybytku głowa nie boli, pod warunkiem, że wszystko robione jest z rozsądkiem. Dlatego polecamy posiadanie dwóch, nawet kilku serwisów WWW.


4. Jaki jest koszt przedłużenia adresu?

We współpracy z nami takie formalności nie istnieją! Klient uiszcza tylko miesięczny czynsz za serwis, w którym zawiera się także przedłużenie domeny, hostingu i innych kwestii, którymi nie musisz się martwić. Żadnych innych opłat rocznych, żadnych innych formalności na głowie. Tylko co miesiąc czynsz.


5. Jak piszecie treści dla serwisów klientów?

Najważniejszym serwisu są jej treści, a dokładnie ich struktura i język. By zatem napisać treści, musimy mieć jak najwięcej wiadomości o Twojej usługach. Tylko w taki sposób znajdziemy punkty, które zaciekawią potencjalnych klientów. Służy nam do tego wypełniona przez Ciebie ankieta. Resztę zrobimy samodzielnie: tworzymy treści, by były interesujące dla klientów, ale i realizowały kryteria optymalizacji strony w Google. Gwarantujemy treści dostosowane do stylu Twojej firmy, walory marketingowe i wysoką jakość językową.


6. Skąd czerpiecie wykorzystane na serwisach fotografie?

Korzystamy ilustracje z największych internetowych stocków zdjęć. Oczywiście możesz przesłać nam swoje fotografie, jeśli posiadasz do nich pełne prawa autorskie, oraz mają odpowiednią jakość.


7. Co mogę zmienić w wykonanym dla mnie serwisie internetowym?

Oddajemy klientom opracowaną przez nas stronę z prośbą o zaakceptowanie. Masz 14 dni na przesłanie wszelkich sugestii. Gratis naniesiemy zmiany serwis.


8. Do kogo jest ta oferta?

Pracujemy głównie (choć nie tylko) dla małych i bardzo małych firm, działających na określonym obszarze geograficznym (np. miasto). Bardzo dużą grupę naszych klientów stanowią także lekarze. To właśnie tego typu przedsiębiorstwa najczęściej potrzebują pomocy w internecie, ponieważ najczęściej nie zatrudniają specjalistów.


9. Czy zawsze muszę wynajmować domenę od Headway?

Klient może zasugerować własny swojej strony, jaki my zarejestrujemy lub przejmiemy. Headway musi być abonentem adresu strony.


10. Czy mogę przekierować inny adres na wynajmowaną stronę?

Tak, jest to możliwe. Na pewno wytłumaczymy, jak to bezproblemowo zrealizować.


11. Kto pisze treści na serwisach?

Za stworzenie tekstów na serwisy internetowe dla naszych klientów odpowiada profesjonalna redakcja, złożona z copywriterów – to specjaliści od tworzenia tekstów promocyjnych z przeznaczeniem do Internetu.


12. W jaki sposób zgłaszać aktualizacje na serwisie?

Gdy tylko potrzebujesz zmiany na swojej stronie, napisz zgłoszenie swojemu opiekunowi lub po prostu na ogólny adres mail: kontakt@headway.pl.


Wiele firm jest już z nami!